miercuri, 18 iunie 2014

PROGRAMUL DE MASURI PENTRU ANUL 2014

PROGRAMUL  DE MASURI  pentru anul 2014
aprobat de catre  Adunarea Generala din data de 10.05.2014

·        Majorarea fondului de reparatii, care in prezent este de 17.201 lei,  la 48.000  lei, urmand ca sumele sa fie retinute pe listele de intretinere, in majoritate, in lunile de vara;
·        Introducerea in planul de reparatii a inlocuirii esalonate a coloanelor verticale de apa calda si rece, pe masura ce apar avarii la acestea;
·        La fiecare scara sa ramana disponibila o uscatorie pentru utilizarea de catre toti locatarii care doresc acest lucru, asa cum s-a hotarat, de altfel si in sedinta comitetului executiv.
·        Verificarea, in apartamente, a corectitudinii montajului si a functionarii contoarelor de apa calda si rece, in special la cei care refuza sa accepte citirea contoarelor de catre reprezentantul asociatiei , care are aceasta sarcina.
·        In cazul constatarii defectarii a cel putin unui contor, defectiune nesesizata asociatiei, sau a montarii defectuoase a contoarului (un montaj care permite consumul de apa inainte de contoar) calculul consumului de apa se va face in conformitate cu normele legale pentru necontorizati, adica 5 m.c  la apa rece si 3,5 m.c. la apa calda, de persoana /luna.    
·        Cantitatile de apa calda si rece facturate pe bloc, care depasesc cantitatile citite/raportate de apartamente, se considera consum pe partile comune si se vor repartiza, in continuare, pe listele de intretinere dupa cota parte indiviza din proprietatea comuna.
·        Cota procentuala de penalizare a restantierilor se va mentine la nivelul de 0,1% pe fiecare zi de intarziere, la toate sumele datorate ( intretinere, fond de rulment, fond de reparatii);
·        La plata cheltuielilor de intretinere, pentru restantieri, se va incasa mai intai 30% , din suma disponibila a platitorului, in contul penalitatilor, iar restul sumei disponibile se va incasa in contul intretinerii restante incepand cu luna cea mai departata de data achitarii.
·         Executerea silita, in caz de neplata a intretinerii restante in valoare de 17.910 lei, a apartamentului nr. 245 – scop in care s-a aprobat de catre Adunarea Generala pentru cheltuirea, din fondul special, a sumelor necesare actiunilor judecatoresti si executorii (inclusiv a succesiunii), sume ce se vor recupera integral, prin vanzarea apartamentului, de catre executorul judecatoresc.
·         S-a aprobat acordul de principiu al Adunarii Generale pentru demararea actiunii de solicitare a ofertelor si apoi, functie de decizia majoritara pe fiecare scara, montarea  apometrelor cu citire prin radio,in scopul de a elimina citirile lunare si procentul mare de eroare datorat citirilor necorespunzatoare sau necitirilor apometrelor existente.

sâmbătă, 24 mai 2014

Asociatia a fost infiintata in anul 2001, este situata in Bucuresti, Str. Sibiu Nr. 1, Sector 6, suntem o comunitate de 294 de apartamente (cam cat un sat) si este fomata dintr-un bloc de 8 scari cu 9 etaje

Pe aceasta cale incercam sa tinem legatura cat mai mult atat cu membrii asociatiei noastre cat si cu eventualii nostrii colaboratori din diverse domenii de activitate cum ar fi : instalatii sanitare, electrice, gaze naturale, avocati, firme de recuperare datorii, servicii de dezinsectie, administrare , curatenie si tot ceea ce tine de o
buna intretinere si functionare a condominiului nostru.
De aceea va rugam sa lasati aici sau pe emailul : as.propr.bl.c5.sibiu1@gmail.com ofertele de pret, colaborare sau alte materiale publicitare in care va faceti cunoscuta activitatea. De asemeni ar fi un plus in alegerea ofertelor dumneavoastra daca ati adauga si marturii ale satisfactiei clientilor cu care ati colaborat.
Asteptam din partea membrilor asociatiei orice propunere, sesizare sau reclamatie in legatura cu personalul ce deserveste asociatia.
Va asteptam cu interes comantariile, propunerile si observatiile dumneavoastra.
Cu stima, Presedintele Comitetului Executiv, Catalin Turcanu